piątek, 23 lipca 2010

Wrocław's gnomes (Poland) / Wrocławskie krasnale



















4 komentarze:

  1. Krasnale niesamowite!!! nie wiedziałam, że tam mieszkają we WROCŁAWIU !Bardzo zabawne, nadają uroku zaułkom miasta ...może by tak pomieszkały na trochę w innych miastach ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz Aniu, że choć to moje miasto, to nie wszystkie krasnale widziałam...taki człek zaganiany...:)
    ps. przepraszam że nie podpowiedzialam Ci w sprawie jedzonka (aż wstyd mi:( ale mam remont i do kompa siadam dzisiaj po raz pierwszy od tygodnia...poradziliście sobie myślę jednak , bo u nas jest sporo dobrych miejsc z dobrym i niedrogim żarełkiem:).
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. miałaś listę? :) Część znam, ale niektórych nigdy nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam mapkę, ale na wiele po prostu trafiłam spacerując :-)

    OdpowiedzUsuń